6/6/11

AI JEAN-LUC! (+acords)


 

 "La manera com va dir bona nit i va picar l'ullet
era fàcilment mal interpretable...
Ai Jean-Luc! Ai Jean-Luc! Vull entendre-ho però no puc."



Acords guitarra: Jean-Luc - Els amics de les arts

Mi
Ens vam retrobar una nit d'estiu en un cicle especial
La
de cinema francès a la fresca.
Mi
El meu plan era tornar aviat però al final tot es va anar allargant
Do#m
i els dos vam decidir sortir de gresca.

La                                        Do#m
                         Se'ns va fer tard.
                         Si       La       Mi    
Va dir: "No agafis pas el cotxe, si vols et pots quedar.
                      Si         La       Mi        
Que al pis hi tinc un quarto exprés per convidats".


Mi
Et deixo aquí sobre un cobrellit
                                    La
perquè ara no però després fot rasca, ja veuràs.
Mi
Si tens gana o vols aigua tu mateix
              La
pots fer com si fossis a casa.


La                                    Do#m
La manera com va dir bona nit i va picar l'ullet era
Sol#m                           La
fàcilment mal interpretable.
Fa#m
Vaig augurar una nit per la posteritat,
fer un cim, fer un 8.000,
             Si         Mi7
fer quelcom difícilment igualable.

La                         Do#m
Però allà no passava res,
              Si        La             Mi
només aquell silenci trencat pel meu somier.
                       Si
Potser no era el seu tipus,
     La            Mi
millor que no fes res.

La                  Do#m
I en una paret al fons
                    Si
imprès en blanc i negre
           La            Mi
hi havia un pòster d'en Godard.
                   Si
Potser ell podria dir-me
       La          
perquè em ballava el cap.


Mi        Sol#       Do#m
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc
         La            Mi
vull entendre-ho però no puc.
Mi        Sol#              Do#m   Si
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc.
Mi        Sol#              Do#m
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc
         La            Mi
vull entendre-ho però no puc.
Mi        Sol#             Do#m   Si
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc.

Mi
Ell va dir que en casos com aquests no es tracta

de ser més guapo o més lleig
  La
sinó d'estar convençut de fer-ho.
Mi
Jo vaig dir-li: "Ja però si ara hi vaig i ella no vol
                                           Do#m
després què? després tot això acaba siguent un rollo patatero".

La                            Do#m
Em va convidar a fumar
                           Si               La             Mi
i en un plano-seqüència una frase magistral
                              Si
"Una dona és una dona
                   La             Mi
no et preocupis, tant se val".

La                           Do#m
L'endemà vam esmorzar,
                       Si        La        Mi
ni tan sols vaig mirar-la i a l'hora de marxar
                      Si          La          Mi
ella em va fer un petó que encara no sé interpretar.

Mi         Sol#            Do#m
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc
           La            Mi
vull entendre-ho però no puc.
Mi        Sol#             Do#m   Si
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc.
Mi        Sol#             Do#m
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc
         La            Mi
vull entendre-ho però no puc.
Mi        Sol#             Do#m   Si
Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc.




Share

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada